Rodinný komplexní výživový plán na půl roku

Je určený pro 2 osoby, které budou spolu docházet společné na jednotlivé konzultace a měření. Každý dostane svůj 1. i 2. díl výživového plánu. Výborná varianta pro páry, které se navzájem podpoří ve změně svého jídelníčku. 

Na vstupní konzultaci je potřeba mít sebou sepsaný 3-denní jídelníček s časy, kdy se stravujete a co jíte. Důležité je množství jídla a vody, jež zkonzumujete za den a seznam léků, které užíváte.

  • vstupní konzultace - přeměření na přístroji InBody 230 a vstupní formulář, který zahrnuje denní a pracovní režim, pohybové aktivity, zdravotní stav a stravovací režim, cíle a potřeby klienta. Na základě těchto informací Vám sestavím dvoudílný výživový plán.
  • Za 7 dnů předání 1. dílu výživového plánu + hodinová konzultace.
  • Za další měsíc předání 2. dílu výživového plánu + hodinová konzultace + přeměření na přístroji InBody 230 a porovnání výsledků.
  • Za další měsíc předání 3. dílu výživového plánu + hodinová konzultace + přeměření na přístroji InBody 230 a porovnání výsledků.
  • Za další měsíc přeměření na přístroji InBody 230 + Zhodnocení výsledku.
  • Za další měsíc přeměření na přístroji InBody 230 + Zhodnocení výsledku.
  • Za další měsíc přeměření na přístroji InBody 230 + Zhodnocení výsledku během půl roku a dovysvětlení potřebných informací.

Po každém přeměření jsme schopni na základě zhodnocení výsledků, individuálně změnit nastavený jídelníček dle výstupních dat tak, aby byl co nejefektivnější pro Vaše tělo.

 

3 díly výživového plánu zahrnují

1. díl

  • Rozdělení živin na míru podle potřeby daného klienta během dne (bílkoviny, sacharidy, tuky).
  • Strava před a po sportovním výkonu, sestavená podle naměřených hodnot klienta.
  • Výživové doporučení ke stávajícímu režimu.
  • Základy vyvážené stravy.
  • Pitný režim.
  • Na základě ročního období sestavený týdenní jídelníček a spoustu inspirativních receptů.

2. díl

  • Jak správně vybírat potraviny.
  • Potraviny po kterých se nejvíce přibírá.
  • Důležité informace o sacharidech, tucích a bílkovinách, které jsou vhodné a podle čeho vybírat.
  • Tipy, které Vám pomohou očistit a nastartovat organismus a dodají vám potřebné minerály a vitamíny.
  • Další informace sestavené na míru dle Vašich cílů a potřeb.
  • Na základě ročního období sestavený týdenní jídelníček a spoustu inspirativních receptů.

3. díl

  • Bylinky a koření.
  • Adititva neboli lidový název "Éčka".
  • Pohybová aktivita.
  • Další informace sestavené na míru dle Vašich cílů a potřeb.
  • Na základě ročního období sestavený dvou týdenní jídelníček a spoustu inspirativních receptů.

Pro koho je vhodný?

Pro rodinné příslušníky, kamarády a páry, kteří budou společně chodit na jednotlivé konzultace a měření.

  • Lidé, kteří chtějí zlepšit svou životosprávu.
  • Lidé, kteří chtějí zdravě zhubnout.
  • Dětem.
  • Vegetariánům a veganům.
  • Lidem trpících různými formami zdravotních potíží od podvyživení přes laktózovou intoleranci, celiakií až po chronická onemocnění.  
  • Pro lidi, kteří aktivně sportují a chtějí svou stravou zlepšit svou fyzickou kondici.